Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

05 Februari 2017

Done cuti mid sem.

Assalammualaikum.

Akhirnya dah habis cuti sem aku selama semggu kat kampung.

jumaat lepas mggu lepas balik kampung shrap g mall cari kain untuk buat baju

sabtu -ahad sekarang peh buzy gila sungguh bz xingat dah aku buat apa.

tapi yang pasti aku tengah merindui seseorang yang kat dalam kem tu.

Aduh sedih pulak nak tinggalkan kampung nak balik bandar ni.

Macam-macam cter la la aku dengar kat sana pasal gaji diorang lah pasal diorang hantar surat kat

parents la hantar gambar la calling2 orang tersayang la tp aku?

aku masih menungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. tp aku bukan penunggu dalam ceter tv3.

aku masih emosi dan mencari jawapan.

jumaat lepas aku nyaris exsident 95% akan berlanggar

 dengan kete depan sebab tak lepas nak potong

alhamdulillah.

aku masih panjang umur. aku bersyukur.

mula -mula memang tak ada kete didepan masa aku nak speed tibe2 ada kete depan aku yang laju

bahkan kete tepi aku yang nak potong pun laju.

waktu ni aku berfikir bagai tiada nafas untun dihembus lagi

adakah malaikat maut menjemput atau allah masih panjangkan umur.

TRAUMA!

aku takut.

badan aku gigil.

aku menangis sepi.

aku perlukan dia di sudut ini.

aku tak boleh drive ketika fikiran aku bercelaru.

emosi!

sedih!

kecewa!

aaarghhh macam-macam lagi aku kena hadap sorang

mujur ada kawan yang senasib Dena! budak  kedah boleh jadi geng yeay

i tak curang k i tunggu u!

tadi

aku sampai termimpi dia aku ingat realiti jumpa dia

sayangggg mimpi!!

dalam mimpi tu dia nampak penat asyik nak tido je

awak penat ye latihan kat situ? saba ye awak dah berkorban banyak dah

sampai kita tak berpelung untuk mengenali lebih rapat.

saya ok je!

awak cakap dalam mimpi 2 awak ok, sruh tggu awk balik,

awak masih macam dulu dalam mimpi tu penyayang!! sayangkan budak2

saya suka.

ohh mimpi rupanyaaaaaaaaaa

selalunya klau sampai mimpi ni mesti awak pun rindukan saya mcm saya rindukan awak.

almost 1month kita xcontact xpe hati sabar ye.

terlalu rindu.

ok lets balik bandar dan buzykan diri

yeay nak tuko fone baru yeay





Tiada ulasan: