Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

22 Februari 2017

Buzy

Assalammmualaikum

Bulan ni sejak balik dari cuti sem buzy betul every weekend ade je event.

Event CSR rumah anak-anak yatim.

Event traninng latihan tempatan kat poli.

and others event coming soon....................

Sebenarnya aku dah send nama untuk g kursus kadar yang bakal berlangsung bulan 4-bulan 5 untuk sebulan di kedah. entah kena aku tiba-tiba ada semangat nak pergi kursus ni bile sarung uniform peh semangat datang mungkin aku dah terjebak dalam cter dots"

Hasil carian imej untuk desecent of sun

Hasil carian imej untuk desecent of sun

atau sebab semnagat dia pun kursus rekruit aaa tak tahu la mcm mana pun semnagat perjuangan ade k

cter ni best and sometimes sedih sgt huh tahan mate je aku rasa

dengar cter hari ni diorg ada ujian kawad dont know betul ke x

but wish u the best!!

harap awak tak lupa saya kat sini eh.

aku ni tak ada masa utk fikir perasaan ke ape ke dalam pale otak ni fikir nak makan ape je and layan crama korea or g hiking ke whatever happy i just join buzykan diri

apa yang jadi lepas ni jd la gila pun hati kering malas nak cakap ape dah.

smpai skrg tak da call n surat.

dgr cter send kt family dia ja. utk aku xdek langsung smpainya hati

aku ni terasa la woi terkilan oo utk aku xdek

aku org asing ke????

yang terasing aku.


Tiada ulasan: