Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

10 Januari 2014

SPM TAHUN LEPAS.

Assalammualaikum hai..

First of all aku nk brterima kasih dkt akk blogger http://www.maeraismail.com/2013/12/contest-hijrahku-bermula-3-december-2013.html#comment-form sbb kisah hijrah aku telah di update oleh kak maera (kisah ketiga) seriusly aku xsangka aku igt aku salah klik ka apa tgok dh tercalon dlm update. terima kasih akk first time ni rsa di hargai sbg blogger.

Kali ni aku nk paparkan life aku sbg mangsa SPM 2013 dlu hahaha tahun lepas agak tension tak percaya?? xpa aku ada gmbr utk dijadikan kenang-kenangan :)


meja kesayangan ku lepas ni aku xguna dh tp aku xkn buang. inilah tmpt aku mentelaah spjg mlm pg ptg siang mlm. memang study gila2 yg buku kt ats meja 2 semua buku latihan yg prlu aku ulangkaji. yg krtas tmpal2 tu semua nota2 yg penting kna igt balik.


helmet rempitzz. haha walaupun dg tersusun tp mak aku sakit mata lg. biasalah ini baru nmanya bdk SPM. fail dkt ats skali barang2 mcm nota xpenting tp syg kowt nk buang. buku fail tengah2 tu actually aku guna fail ja dlm 2 semua krtas exam form 4 dgn form 5 kenangan markah2 syg kowt.
buku text yg ketiga haha bukan guna sgt bak kata kwn aku tinggal je dlm meja ohh no!! baik ku tinggal di rmh bg spa bca?? ehwahh aku la kdg2 bca.. tp mna sempat bca tgok sekali imbas boleh la.


hah ni program memang dkt 2 SPM actually best sgt program ni sbb mereka jelah malaysia free ja kita cuma bg sokongan dan tumpuan..seriusly best!! aku bersyukur dpt join tutor tv ni.
bersama kwn2 accept mama sbb dia prgi hotel kelas kau!!


ni sijil bhenti sekolah..sepulah kali aku fikir xkn skjp aku sekolah aku syg sgt2 sekolah aku 2 terlalu syg..sekolah 2 dh jd rmh no.2 dlm hdup aku..tp apakan daya aku trpksa terima hakikat aku dh xsklh dh..sedihnya allah yg tahun..terima kasih sklh begitu byk mngajar aku erti kehidupan!!


haha tgok la beli buku latihan xprnh xnk siapkan setengah buku ja aku buat latihan even kdg2 rsa mlas nk mmpus mngantuk xckup tdo..dan semua buku kepunyaan aku aku xkn jual sbb aku trlampau syg.!!


hah manusia mcm aku klau xda muzik xbleh hidup aku ceria dgn muzik ..bila study ja aku pasang lagu..elok ja smbil2 nyanyi aku ula homework..kdg2 dgr hot.fm kdg dgr lagu online barat pnya lagu.


tudiaaa ank dara hahah bersepah katil aku tido dgn buku hahaha patung spangebob 2 agak LOL disitu..entah pening pala aku tgok -.- tmbah mak aku yg masuk bilik tgok buku bersepah..
ayt yg sma ni baru bdk SPM..


ok ni nma dia gunung buku..setiap kali hbs exam SPM aku akn jadikan ia bertingkek2 haha..dlm hati "jangan jatuh!!!" smpai aku bg amaran keras kt adk aku jgn sentuh buku aku nnti jatuh hg jgk yg kena!! hahaha aku suka tgok buku aku mcm ni..xsabar hbs SPM la katakan..


bila dh hbs SPM aku kena punggah balik sbb nk susun ikut subjek nya..byk btul amaran keras dkt adk aku "jangan masuk bilik" hahaha penat kowt cuti ni kemas bilik sja


hah ni la hasilnya bila dh kemas haha boleh pengsan punya berlonggok barang aku sja..mak aku kata sruh bakar ja..ehh xmau aku.. aku tetap akan sipam barang2 aku smpai aku khwin smpai dh kwin sekali pun..dont worry my book i always love u until forever we togerher..


msa aku buat entry ni mak aku kata "dasyat hg taip xtgok keyboard !!" aku gelak kah kah..mna ada tgh tgok la ni lps 2 tgn yg berjalan muka tgok mak bercakap..haha ni aiskrim vanggy whatver aku xtau nk eja mcm mna vinggy  ka apa tp halal tau!! ok smpai disini sja ceritera kita..bising dh org sebelah ni dgn moto LOL dia bdk mat rempitzz ohh aku xbrkawan sbb takut diapa2kan better duk rmh buat blog.!!

Tiada ulasan: