Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

14 Januari 2014

HATI




aku xdapat nak gmbarkn mcm mna perasaan aku sekarang .aku terlalu sedih terlalu kecewa
dan rindu yg tdk kemsampaian. aku mencipta beberapa jwpn sndiri.
dimana awk skrg knpa smpai xcari aku lgsung?
klau aku nk share problem ni aku ada seorg kwn llaki yg biasa ja sbb situasi dia dgn aku sma ja.
aku bersyukur krana dia mudah menasihati aku.
semoga hg jmpa jodoh yg baik kwn kesian hg
tp aku lg kesian.
kdg2 aku mmpu menulis diari ja aku lebih suka meluah sgala rhsia hati aku disitu.
bila aku bca blog lma msa form 3 bru aku igt blik..
suatu kisah yg mmbuah hati aku trluka di wktu itu.
jgn cari aku lg biarkn hbgn ni tergantung begitu shja
kerana aku mncari cinta ilahi
baii
azan asar memanggilku utk mghadap pencipta ;'(

Tiada ulasan: