Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

09 Januari 2014

Kehidupan aku sekarang.

Assalammualaikum.

Bg sesetgh org hbs sekolah ada yg kata best tp bg pendapat aku biasa ja.. Tau xdlm hati aku yg kecil ni trlalu merindui sklh.. Mcm2 kenangan yg trcipta kt sklh suka duka nngis tawa.. Percayalah aku terlalu merindui setiap kenngan yg kian brlalu 2.. Klau kita p sklh sekurang2nya kita msih ada kwn2 ckgu2 makcik2 pkcik2 utk brbual tp klau kt rmh hmm pasang lagu mcm nk pecah tingkap rmh aku ni.. Bosan btul xda kwn ni semua skrg kt hujung jari kt wassap wechat whatever yg boleh kita hubungi..

KESUNYIAN KIAN TERSEKSA.

6hari lagi cukup sebulan aku xbrjmpa dgn dia..makin lama awk mkin sibuk ek?? mncabar kesabaran sungguh..hmm aku nk ptus ok ja tp perasaan syg 2 msih ada lgi naluri niat nk khwin 2 ada brsma dia..aduhh mgkin la dlm 5tahun lg..xpa la khwin muda pun ok apa mak aku pun galakkn tp kena keja tetap dlu baik bos!! klau dulu msa sklh mlm 2 bleh msj smpai pkul 1pg kdg2 terlajak jgk..ok ja p sklh tp skrg pnya awal dia tdo aku pun xtdo lg..knpa jd mcm ni..it not good!! klau la allah takdirkn aku excident hilang igatan ka mgkin aku peluang aku igt dia mkin tipis..terlalu susah utk aku luahkan sbb mmng xbrjumpa lgsung sjak balik drpd piknik 2 klau la aku tahu dia smakin susah jmpa aku2 xkn biarkan bnda ni brlarutan..

kekusutan yang melanda percintaan kita.

adik aku sibuk dgn sklh dia hmm family semua sibuk jd aku skrg buat bisnes kecil2an bleh la setakat nk krja sementara ni alhamdulillah aku bahagia ja..jd wktu2 free ni aku krja isi borang online jenuh jgk nk isi..

Tiada ulasan: