Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

31 Mei 2013

wohooo

::Awak2..
maaf tumpang tanya?
lorong CINTA,jalan SAYANG,
kampung RINDU,daerah KASIH SAYANG,
poskod 1.4.3 pekan HATI,
bandar I MISS YOU.
dekat mana ya ?

Teman istimewa: Awak jalan terus ikut jalan ILAHI,
nampak simpang 3 masuk belah kanan ,
ikut jalan NIKAH ,
sepanjang jalan tu awak akan nampak belah kanan , kedai BATAS BATAS PERGAULAN dan sebelah kiri pasar sibuk sikit ,
iaitu pasar PERSIAPKAN diri.. haa tu tandanya awak berada di jalan yang betul , semoga sampai.
Cinta ALLAH cinta abadi.... ♥

saya mmg jlez awk mesra nan 0wng len ~!
saya mmg jlez awk jmpa 0wng len ,
sedngkn saya ade dkat nan awk ~!
saya brpura-pura senyum dekat awk ~!
sbab saya xnk awk tw ,
yg saya mmg tgah maah at awk ! n jlez nan awk ~!
dalam senyuman ,
pasti ada kelukaan ,
dlam kelukaan ,
mesti ade kesedihan ..
xp kdang2 bnda nieyh smua ,
xakan mncul dpan mata ,
saya xakn trangkn apa yg saya xskew ,
sbab saya mahu awk mmahami sya ,
sayA , syangkn awk ~! saya cintakn awk ~!
saya perlukn awk ~! saya akn jga awk , sbaek mngkin ,
INSYALLAH . ..

Dulu..
Saya ada awk..
Awk selalu teman saya..
Walau kita jarang borak..
Saya tahu awk ada...
Tapi sekarang...
Awk dah takde..
Awk dah pergi jauh tinggalkan saya...
Saya sedih..
Saya menangis bila rindu kat awk...
Tapi awk tak penah tahu rasa saya..
Saya senyum tengok..
Saya ketawa lihat..
Saya bahagia tengok awk bahagia walau bukan dengan saya...
Tapi hakikatnya hati saya menangis..
Bukan kerana saya rasa cemburu..
Bukan juga sebab saya sakit hati..
Tapi kerana saya telah terlanjur menyintai awk.......
Maapkan saya awk atas rasa ini..
Izinkan saya simpan semuanya d hati..
Semoga awk bahagia selamanya pasti..
Setulus doa dari saya yg d kejauhan ini...
Kalau awk rindu saya..
Ingatlah saya selalu cakap..
Yg saya sayang dan rindu awk..
Selamat malam sayang...
Lewat bayu ku kirimkan rindu ku..
Moga kan menjadi selimut d malam dingin mu..
Menatakan indah dalam gambaran mimpimu....

Tiada ulasan: