Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

26 Mei 2013

SATURDAY TIMEE..

ASSALAMMUALAIKUM..

ok hari ni aku nk cerita pasal hari jumaat dulu..pagi 2 aku ada kelas bio smpai tgh hari then balik rmh mkn2 kemas2 basuh bju..lps 2 p rumah umy..then p wat projek add math kt kolam ikan..dlm pejabat wahh sejuk internet laju best gilooo..!! balik dkt2 pkul 7mlm..msa on the way balik ada atok tua lelaki tgh duk tgh jalan kutip beras ehhh aku igt dia tgh kira besar? rupanya plastik besar 2 jatuh dan terkoyak..ya allah :( *tuhan yg tahu apa yg aku rsa wktu 2 nk menngis kowt sbb kesian!! dia kutip besar2 yg tumpah last 2 alif aku giea tolong hntr beras 2..dia tgok kami dgn sedihh tnda trharu..dia jemput kami p rmh dia tp kami tolak sbb dh nk dekat margrib..kena balik..

mlm 2 dgn kerja add math separuh lg xprint memang gila aku dgn giea alif trpaksa p semanggol p print kt cc balik dlm 10:30mlm..memang gilaa..sbb mak aku xbg keluar dri kwsn prumah tp aku terpksa..! dkt cc jumpa kwn2 llaki yg lain depa tgh buat krja add maths jgk..geng2 kain pelekat wahhh aahahahh...esok pg tgok2 kertas projek bdk2 geng kain pelekat hilang..fone mamat hilang entah spa ambik..kesian depa..

pasal semlm..pg 2 kelas add math smpai kul 10.30pg siap hntr jt ckgu alhamdulillah semua cukup..
lepas 2 ank man ajk p ledai mkn2,..aku segan maluu laa..aku tnya xpergi xpa x? dia ckp xnk xpala.. :( ok2 aku xnk dia kecewa sbb dia dh beria2 ajak aku..aku pun pergi la dgn giea sbg org ketiga..
then smpai kt kedai dia tinggalkn aku dgn giea!! eeeeeeee!! aku ajak giea jomm balik..dia 2 suka tinggal aku geramm betul..aku strat moto then dia datang pujuk ajak masuk dlm..giea tarik tgn aku ok finee..dia pun ambik helmet aku p simpan kt tmpt dia redupp..pkrja2 dia tgok aku..ok xlawak betul..kami duduk kt meja kena kipass..lama jgk la kami lepakk sembang2 psal mcm2..giea main fone..wasaap dgn umy ..ohh lupa semlm umy frist date with fik!! mcm mna eh dia skrg? aku sibuk mlm td p tuiseyen..smbung crita aku..

kami teman dia makan2 minum2 perkerja dia ada yg peramah..mkcik dia pggil dia 'ket0d' hahah..aku ajak makcik 2 maii smbg sekali dia ckp xboleh sbb skrg wktu krja ohh ok xpa..yg pkerja lain tgok ohhh tgh date aaaa!! lepas 2 dlm kul 03.30 balik..wktu nk p kt mto dia jalan dgn aku ckp 2 la abg auunn yg ajar english 2..aku ckp "ohhh :)" then abg aunn 2 ckp apa tah aku senyum kt shahril... ada mkcik kt abg aun 2 dia kata "awek2" aku tgok buat dek..

aku nk bayar kt shahril psal air td then dia ckp dia belanja dia xnk ambik duit 2..aku ckp

"terima kasih!! buat gwiomee dlu.." dia gelak dia senyum..

aku tau msti pkrja dia tgok ohhh sweettt...aku syg dia..

fone kami pun sma!! tp fone dia ada mcm2 ...aku xdak app sgt..

Tiada ulasan: