Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

10 Mei 2013

MONSTER STROY.

ASSALAMMUALAIKUM..

SELAMAT PETANG , semua . huh sekarang baru aku meng-update blog yg berhabuk!
smbil melayan lagu JUST GIVE ME A REASON . entah tiba2 layan aku xfhm knpa lg hati aku ni.
Minggu ni aku sibuk dengan Exam PPT 3minggu exam , hmm 2 hari aku xcukup tido mknanya aku tdo dlm 4jam/3jam setengah . nk buat mcm mna aku kena buat sbb nk capai target aku yang menggunung 2 .


aku ingat sebelum exam nk post entry yg pergi JOM MASUK U 2 . tp smpai skrg aku xbuat lg. mcm ckgu bio aku cakaap "sibuk mengalahkan perdana menteri hgpa ni."
hahah. ok ckgu aku memang mcm 2 kami dh biasa kena berleter .

aku sibuk nk stduy nk buat projek add math yg kena hntar 21mei ni . aaarghhhh malas aku nk buat lagi tp kwn2 kelas aku semua dh mula buat hahaha aku baru buat cover depan .
minggu ni exam kertas alhamdulillah boleh jawab drpd aku tinggalkn mcm 2 ja kn ?

semalam masa tgh jawab math kertas satu aku pakai spek mata then aku alihkn pandangan aku kt tepi tingkap tba2 aku ternampak ada org usha aku mcm aku kenal ? ehhh pkwe aku .
alahaiii malunya aku dia usha aku . tp hari ni dia xtgok aku pun . cedihh *
smlm xmsej aku tgok dia curi2 td dia xtgok balik mcm aku ada buat kesalahan besar plk .
mlm ni tgok keadaan dlu klau dia msj terpulang kt aku nk reply ka x .
dia tipu , dia ckp klau sehari xmsj aku xsenang sbb risau dia xtau apa yg aku buat sihat ka x ?
biarrr kt dia biar aku mati baru dia nk kesah kn . ok sekian .

masih teringat 05 mei 2013 yang lepas ? spa yg xtau kan mengundi .
tp sgnya umo aku elum 18tahun lg mknanya aku boleh mngundi 5tahun akn dtg dan 5tahun akn dtg 2 aku bakal married ooohhh allah !! Aku calon bebas ok . rahsia aku xnk bukak isu politik disini sbb aku msih budak2 aku kena kaji sejarah2 yg lepas . ok no komen .


ok ni ialah tempat aku selain meja disekolah , tempat aku mengulang kaji . aku sntiasa pastikan barang2 ini xhilang .


ni homework aku sebelum exam . ok xmampus pun klau buat .
inilah sbb knpa aku balik sekolah xkleuar rmh dh smpai prgi sklh esoknya . aku dh biasa .


RAK BUKU . hanya aku yg thu dimana buku yg aku perlukn. rak ats 2 semua buku rujukan dan buku ulangkaji campur mcm2 lg . rak kedua buku2 sekolah  dgn homework .
 S P M 2 0 1 3 .

12 , 13 , 14 april 2013 . 
tarikh 2 masa aku pergi kem dkt kuala kangsar seriusly memang best gila!!!
motivasi yg memang mujarab..
tentang kesedaran cinta terhadap allah..
skrg aku,aziera,umy status kami SINGLE.
kami bakal2 pelajar spm.. 
dekat sna kami berkenalan dgn abg2 fesi dan kak2 fesi..
abg yahya 2 suka potpet2 mmbuat aku mngantuk dlm dewan..
kak2 fesi wajah diorg mcm ada NUR (chya) ya allah, aku teringin nk jd mcm 2..
dekat sna kan permandagan tmpt cntik sgt..
menenangkn jiwa..


ni dlm dewan yg pegang mike 2 aku lahh sbb aku suka mike boleh karoke!!
ok bila kami masuk bilik dlm pkul 1.30ptg 1bilik 6katil 1bilik air 1aircond! 1kipas angin
seriusly memang best byk kenangan..
bila mlm tdo pkul 11mlm lps 2 aku dan geng2 sembang2 dari bilik ke bilik..
aku dgn kain batik dgn t-shirt awek hahah..
dlm bilik plk aku dgn geng2 aku seksi ohh ohh please kami normal lg..
umy mlm2 msj ja dgn peren dia..

KOLEJ RISDA PERAK

33700 Padang Rengas
Kuala Kangsar,
Perak
Tel:  05-7584101/7584311
Fax: 05-7584691
E-Mail:ilrpar@tm.net.my

ok cerita di ats sudah abs . sekarang aku nk ceitakn tntang JOM MASUK U yg aku pergi msa
 27 april 2013.
kami xjadi pergi U kami pergi MARA . tgh buat promosi kt sunway cannival kt seberang jaya menghala ke kedah 2. ok aku mulakan cerita aku dgn melayan lagu 
 BERIBU SESALAN KU .
seperti semua tahu aku single dh ptus dgn dia . 2minggu kami ptus . memang perit sbb aku menangis ja air mata ni asyik nk keluar tp aku menengis bukan sbb ptus cinta tp sbb aku xtau nk bergurau dgn spa lg sbb bg aku dialah kawan dilah lawan dialah tmpat aku nk ketawa nk mngusik tp bila dia xdak rapat dgn aku2 aku rsa mcm satu tempat  yg aku sekian lama sandar2 2 dh xda .  aku tau xkan ada yg fhm keculi ckgu X aku ja .

dlm bas aku duk belakang tepi tingkap smbil pasang earphone aku igt dia pergi jgk jom masuk u ni sbb nma dia ada dlm buku rekod tp kwn2 dia ja yg p . hmm aku sedih sbenarnya . tba2 aziera pggil aku 'wehhh ank man lalu dia pkai sweter dgn seluar jeans "
dlm hati aku mna dia nk pergi . jgn lah tinggal dia . lps 2 aku tnya kwn2 dia ,kwn dia ckp dia panjat bukit larut dgn kwn2 yg lain .

eeeeeeeee msa ni lah depa nk panjat bukit . baru aku nk berbaik dgn dia . kacau line.
dh la aku xpkai fon aaarrgghh susahnya nk contact org !! aku jumpa kwn dia pjm handset nk msj dgn dia sat , aku terlalu rindukan dia . aku msj dia dgn guna fone kwn dia2 reply ya allah aku xtau nk ckp mcm mna aku seronok sgt msa 2 . sebelum 2 aku menangis entah sbb apa . kuat nngis betul aku ni klau aku sedih dia suka ckp 
"knpa ni?jgn sedih dh tau nnti xcomel :) "

dia 2 memang mcm 2 asyik comel ja kt aku ni , alhamdullilah aku bersyukur .
dia pun handsem , tp 2 bkn ukuran bg aku yg penting dia syg aku , dia jujur , ikhlas .
byk bnda dia tau tentang aku , xdpt aku nafikan . dia boleh nasihat aku jd mcm skrg .
ya allah terima kasih . aku sygkn dia .
msa aku ptus 2 dia pun jd xtntu arah , aku xnk dia jd mcm dlu . aku nk dia berjaya jgk.
lepas 2 kami smbung balik yeayyyy .<3

sekarang aku pkai no.fone baru yg 012...... tu kena lelong cedihhnya..
sekarang aku pakai no. 011 aku xhafal pun no.baru 2 byk sgt aihhh..lepas 2 aku dh try kacau dia ,dia layan mula2 lepas 2 terus xlayan dh . 
Terima kasih kerana mmberikan sebuah kesetiaan trhadap hbgn kita .


BILA,sya dh jadi halal utk awk 5tahun akn dtg sya nk awk syg sya smpai kita tua tau . mcm ni :)


Tiada ulasan: