Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

18 Disember 2013

KEGEMBIRAAN vs KEKECEWAAN.

Assalammualaikum,Selamat Pagi.
Tajuk hari ni berkait rapat tentang diri aku.

Hasil Wikipedia sedih tu:-

Sedih adalah kesakitan psikologi yang dikaitkan dengan, atau berciri perasaan kekurangan, kehilangan, putus asa, tidak mampu melakukan apa-apa, pilu, dan marah. Perasaan sebegini biasanya dianggap negetif. Apabila seseorang sedih, dia menjadi kurang bercakap, kurang bertenaga, dan beremosi. Menangis merupakan satu petunjuk kesedihan.


Aku mengaku sejak kebelakangan ni diri aku asyik bersedih berduka. Jangan di tanya kenapa sebb aku sendiri pun xda utk jawapan tu. Aku sedih sbb aku trbaca chat dia dgn kwn aku yg brbunyi mcm ni

"aku dh xlarat dgn dia"

Ya Allah dia dh ptus asa dgn diri aku sndiri. Aku xnk kehilangan dia sbb dia bestfriend melengkap boyfriend yg pling rapat dgn aku. Kalau aku sedih aku akn luahkn kt dia yg kedua. Sebelum ni klau gaduh msti dia akn pjuk sepjuknya tp kali ni memang ayt dia msj dh give up. Btul, aku rsa sedih bila dia xdgn aku lg. Aku mngaku memang aku ego. Sbb 2 aku kdg2 prlukan msa utk brsendirian.
Kwn2 aku semua dh mula jauh ada yg PLKN , ada yg bkrja , ada yg duk rmh nenek, ada mcm2 la.



Andai kata jodoh kita xda aku sntisa rindukn kau. Doakn kau. 
Biarlh kenangan yg trcipta antara kita utk aku jdikn sbg pengubat rindu yg dalam.

TAPI.
ANDAI KATA ADA JODOH.


jujur aku bkn suka dia dri segi rupa dan harta atau apa shja.
aku suka dia sbb dia dh ubh aku dri segi solat aku sndiri nasihat aku tu ni byk sgt yg xdpt aku ungkapkn hnya Allah yg tahu.

SEKALUNG PENGHARGAAN,
terima kasih awk :)


OK cerita gembira plk. Lps ja hbs SPM cuti aku pun bermula dari sni.

1-Panjat bukit larut brsma kwn2
2-Percutian brsama family pulau Pangkor
3-Mandi air terjun kt Ayer hitam brsma kwn2
4-Balik kampung yeahh brsma adik.
5,6,7,8,9,10,........-???????????????
DALAM PERANCANGAN.

Tiada ulasan: