Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

04 Disember 2013

BYE SCHOOL. I WILL MISS ALL ABOUT U.

Assalammualaikum,ok tajuk di atas agk mmbuat aku sendiri sdih dan gembira.
sbenarnya aku dh menamatkan pmbelajaran aku di sekolah slama 5tahun.
Alhamdulillah semua brjalan dgn lancar dan selamat walaupun plbagai rintangan
dan halagan namun aku msih gagah berdiri dgn pnuh kyakinan.


projek biologi.


fail kimia.



sedap ais krim ni tp skrg aku xsihat plk.


this will make me cry. sijil brhnti sklh.


pjam buku ckgu 2hari sblum spm bm.


dpt sblum spm. hadiah dri sklh.

Next entry aku aku paparkan mcm mna keadaan aku sblum dan semasa dan setelah mghadapi spm.
Entry ni cuma nk bg tau yg aku dh abs sklh.
Hujung minggu ni prgi brcuti.
yeahhhiii

TO MY FRIENDS:-

yg mna mula krja 2 krja elok2 dgn org.
jga maruah diri keluarga.
jgn lupa sklh.
ok bai.

spm aku abs pda ptg 27/11/2013 mcm xprcaya aku tdk ke sklh.
arrhhh rindu sekolah!!

Tiada ulasan: