Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

22 Mac 2013

IM FEEL SO PAIN YESTERDAY.


Msa tgh rehat aku rsa perut aku cucuk2 mcm kena pisau rsa mcm separuh nyawa brtarung..sakit sgt2..aku rsa mcm aku terkena histeria ada benda masuk dlm badan aku berat gila badan aku..
aku tengah duduk 

" sakitnya perut aku xtahan dh  tolong la.. "

tengah aku duk hayun badan aku terkena benda 2 masuk memang aku terus terbaring kepala kena kerusi..badan lemah sgt2 depa aku dpt rsakn badan aku berat..kwn2 aku pun ckp..aku menangis memang xbleh kawal sederhana kuat spa yg ada dkt2 kelas dgn aku memang dgr..

"masa aku pegang tgn hg keras badan hg berat semcm naik bulu roma aku..depa semua xberani nk tolong smpai ckgu suhana pun terkejut.. "

lepas 2 aku dgn 2org kwn aku berjalan perlahan2 p masuk makmal sbb aku memang kna baring..aku baring ats meja makmal ckgu suruh bca ayat kursi mula2 menangis jgk aku..aku bca dlm hati..kwn2 aku semua ketak ubat kt perut cuma aku sapu dekat2 bawah perut tmpt yg sakit klau ditekan dgn tgn..aku kemudiannya dia bawa ke klinik..

aku dpt 2ubat apa tah mkn rsa lega sikit xterseksa mcm td..sbenarnya tiap2 bulan aku period memang mcm ni hari prtama dgn hri kedua memang teruk..jd esok jumaat aku xdpt sekolah sbb aku dpt MC 2hari cuti la smpai bulan depan kiranya aku cuti dulu..

yg teman special aku trnmpk aku mcm lain muka merah menangis risau dia..hmm syg jgk dia kt aku.. :)

Thanks ckgu ELINA sbb tolang hntar sya..syg ckgu syg kimia !


Dalam biologi aku belajar pasal ni bab 4 best la jgk sbb kita tahu mcm mna boleh terjadi dlm badan kita..kuasa allah..

kesimpulannya aku hmpir2 histeria nsib xmnjerit klau xustaz2 dtg ubatkn..so far GUD NITE AND WISH ME LUCK IN SPM THIS YEAR !!!

KPD SPM 1995 TAHNIAH2..SKRG AKU NK BUANG SIFAT MALAS AKU NK BERJAYA!!

Tiada ulasan: