Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

25 September 2012

prince & princess :D


Assalammualaikum,

Sejak akhir2 ni aku sibuk dgn persiapan exam akhir tahun..byk  bnda aku kena flash back balik..aku nk buat betul2 focus!! sekarang ni pun musim hujan betul? ohh sejuknya tp syok jgk ohh..balik sekolah semlm kena hujan basah kuyup aku pg td hujan lebat mak aku xbg prgi sekolah sndiri..semlm hari jd pkwe aku nk tau aku bg apa? aku bg sempel ja..gmbr dkt ats 2 kampung aku..cantik x?? klau ptg2 best sgt2 main layang2..rindu sgt2 saat 2 :(

1) surat cinta
2)coklat M
3)bantal peluk!



 haha..ok apakah komen anda? sendirian berhad tau..bertungkus lumus aku buat 2..
so far dia suka dia hargai :D 


sweet x aku ni? bntal ni aku xprnh guna lg ok. jgn slah faham aku beli dlm plastik trus simpan dlm almari..aku nk pkai tp aku syg..drpd aku syg baik aku bg org yg aku syg..hahah..

aku rsa bagai nk demam pg td tp aku tetap nk kuat sbb aku kena study hard aku mengiggil ohh aku mntk tlg dkt zul sruh bg tau pkwe aku2 nk dia ambik moto aku kt rmh..aku nk blik naik mto xnk naik bas dh :( last2 msa rehat 2 pkwe aku mai kt aku tnya psal aku nk balik sklh nnti aku naik apa?
last2 dia ckp dia nk hntr ambik kunci moto dia bawk moto dia smpai rmh..nnti dia naik dgn zul..
aku xnk menarik sbb Haram ohh lainlah klau dia dh sah jd suami aku nnti 8tahun akn dtg lah..

mlm befday dia 2 dia buat wish dia kt aku..huh!!   bdk prempuan yg suka dkt dia 2 duk usha aku bila aku tgok pkwe aku..so what?? aku xkacau pkwe org,dia pkwe aku suka hati aku lah nk usha bakal suami aku..hg 2 jgn dok sibuk rampas pkwe org herghh nasib aku pngawas sklh kna jga imej..and aku still ada maruah! hari jumaat ni dia ajak lunch dgn dia dgn zul skali..hmm aku mls nk mkn tp dia ckp kna mkn jgk..ok2 aku kna jgk mkn..haha..ok baii aku byk home work ni..

hati hati bermain hati, jika luka pasti meninggalkan tanda, jika jatuh tak mungkin kembali utuh...

Tiada ulasan: