Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

20 September 2012

aku berserah.


Assalammualaikum,

Smlm aku mmpi shahril msj aku,dia nk p bandar sbb nk masuk Cup Prix..so on aku bg sbb aku tahu dia memang minat bab2 moto ni..entah mcm mna lepas 2 mak aku ckp dkt aku xlama lg aku bakal ditunangkn dgn ank kwn dia..aku xbleh terima memang sedihhhh!! tba2 ibu shahril ckp dia xsukakn aku msj dgn ank dia..aku ckp dkt shahril 

"xpa biarlah cinta kita xbersama didunia ini,biarkn cinta ini brsatu di syurga sja"

lps 2 terus shahril msj aku smpai mak aku jd 'pengawal 24jam' semata2 xnk aku msj dgn shahril..aku xtau nk buat mcm mna lg jd aku trpksa terima sbb aku xnk jd ank derhaka...

lepas 2 terus aku trjga..seriusly aku msuk blik air trus menangis puas2..kesedihan didlm mmpi aku terbwk2 smpai ke alam nyata!! aku risau sbb kdg2 mmpi aku slalu jd kenyataan..aku takut bnda ni berlaku..takut sgt2..aku takut nk terima..cukuplah aku dgn shahril seorg aku xnk org lain.

TODAY?

Pg td aku jumpa prempuan yg gatai sgt msj dgn pkwe aku..mula2 aku buat xtau dkt tpak perhimpunan 2 mlas nk ckp dpn2 org ramai..aku letak beg dkt kelas aku pergi dgn aziera..aku nk p jumpa prempuan 2 dkt klas dia sndiri..last2 pjg umo hg aku trjumpa tgh2 jln aku pegang bahu dia blum aku ckp apa2 lg dia dh ckp dlu 'psal msej shahril 2 ka?' ohhhh pandai pun hg..aku ckp dgn dia elok2 dia ckp bla bla bla entah apa dia merapu..akhir skali aku ckp "klau hg nk dia,hg ckp jgn nk bersendiriwara dpn aku sbb aku dh serik..." dia ckp "jgn slh fhm tau.." then trus aku blah..aku xtau plk msa aku tgh pegang bahu bdk 2 shahril nmpk aku buat mcm 2 tp aziera suruh blah jgn kacau line..klau memang dia skali kena DUSH dgn aku..dh la pg td shahril kna cubit dgn ckgu fauzi hahaha sbb mai lambat sgt! 2 lah rmh pnya dkt mai pnya lmbat tgok mcm aku rmh pnya jauh bleh ja mai awal sikit!! kn dh kena sorry lah xdpt den nk nolong bleh kesian ja..

dlm hati aku lps jumpa bdk 2 aku rsa msa nk pgkah2 dia ja nsib baik aku pngawas so maruah kna jga xkn nk gaduh sbb lelaki tp dia yg gatal msj dgn pkwe aku..pkwe aku pun gegeh nk layan bdk 2..lg skali buat peragai jgn harap nk aku anggap mcm kapel dh fhm?

NOW?

skrg aku dh ok but aku nk ucapkn takziah buat ex aku sbb baru kehilangan gf dia buat selama2nya..tahziah ja xdk apa2 pun sbb aku dh ada shahril aku brsyukur  kpd ilahi..

#aku berharap jodoh aku dgn shahril di Lauh Mahfuz <3 yg aku cari slama ni (':

2 ulasan:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail berkata...

salam dik. yg paling penting, maruah keluarga harus dijaga. kalau that gurl nk sgt, amik je la.ops..tu pendpt sis je.hehe. lelaki yg baik ada dimana, mohon padaNya insyaAllah. =)

mirraperri berkata...

@Khumaera Ismail aka Mariam Ismail

thanks kak :D i always hope the best from Allah.