Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

06 Mac 2015

Roomates.

Assalammualaikum apa ke malang aku dapat roomates yang gayanya macam ni? Menyusahkan aku je dah la time aku nak basuh baju dia nak basuh ish tak aman tau. then tadi ada orang call suruh balik bilik so aku pun balik la untuk kemasukkan almari.

Aku tengok kasut aik dia dah balik hmm aku bukak pintu bilik dia cakap "suprise!!" apa ingat lawak aku daripa kampus A dengan buat presention nanti dia buat tak lawak geram betul aku begang je. Then aku marah jugak la aku cakap jangan menyusahkan hidup aku malang dapat kenal dia. 

Sebenarnya aku tak ada niat pun tapi aku penat tau aku banyak kerja dia asyik nak susahkan aku je larat nak beli begang sangat aku pun marahkan dia perangai macam budak-budak je aku malas nak duk dalam bilik dah..

ok buzy dengan assignment minggu ni memang bz sangat dengan test kuiz arghhhhh final exam bulan depan kena pulun -.-

Hari ni boleh balik rumah tapi aku xdapat balik sebab esok 2hari ada event lagi tak rehat-rehat balik ni nak kemas bilik solat baru tido kowt hmm banyak kerja..untunglah balik rumah kn -.- sedih rindu mak abah adik.

Tiada ulasan: