Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

16 Januari 2015

SINGLE AND FREEDOM

ASSALAMMUALAIKUM.

Di petang di IPTA di libbary memang best walaupun kehidupan aku insha-allah bakal berubah 100%..aku sibuk betul la smpai mlm tgok wassap je..kdg2 ig jgk nk blogger mcm skrg kna g libbary betapa kat sni..aku rindu sgt kt family aku..

Baru-baru ni ada problem yang berkait rapat dengan koko..ye memang bukan semua orang suka dengan kita..nak tegur kesalahan orang pun biar la berbudi bahasa budaya kita kan..ni tak cakap main lepas tak pe biar allah je yang balas..

dan bakal masalah ialah perhubugan..aku single yeay no more men anymore..insha-allah bakal jodoh ku mgkin akan bertemu 2/3 tahun akan datang..kalau tak dek jodoh pun xpe aku mencari keredhaanNYA..apa yang jd ada hikmah buat aku lebih kuat untuk menghadapi dunia ni..doakan aku berjaya dunia akhirat..


ok nnti kite free time kita citer lagi ok...wish luck for me.

Tiada ulasan: