Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

16 November 2014

I COME BACK JUST IN MINUTES.

LAST POST 28/09/2014

Assalammualaikum hai semua.

sedar tak sedar dah sebulan aku tak update blog malas betul aku nak bukak laptop ni kalah orang mengandung pulak. hmm sepatutnya aku free free aku update la blog kan? ada ka orang nak baca coretan tak seberapa ni? sebulan dah tak update tanpa aku sedar tu la asyik on kat fone je.

ok mari aku cerita serba sedikit perkembangan life aku ni.

sebenarnya muka aku ni dah mula mr.jejawat berseronok tumbuh  aaarrrgghh geramnya aku dia bertapak kat dahi pulak aduhh malu sungguh bukan sebiji dua tapi seratus biji mau tak gila aku mencari produk yang ok. sekarang alhamdulillah mr.jejawat yang seratus biji 2 dah beransur kering dan letak cop kesan hitam  arrghhhhh gerammnyaa aku. i don need kimia product sebab takut lagi teruk. sekarang  aku tengah cuba produk yang bebas kimia yang dapat neutralkan kulit balik.

selain tu life aku akan jadi student balik well aku akan masuk politeknik pada 23/11/2014 selamat tinggal rumah dan semuanya. orang-orang yang suka marah aku tu semoga berbahagia pemergianku. bila balik sini aku tak sure minggu ni tinggal kemas baju lagi barang-barang semua dah ready memang ready semangat gitu -.- tapi aku rasa sedih jugak.

minggu ni aku buzy jumpa dengan orang-orang yang aku sayang kawan-kawan hai tak jumpa lagi tok wan dengan atok hmm aku pergi tngok jgk dalam minggu terakhir ni. ahad terakhir bagi aku disini.

ok kalau dekat sana nanti ada wifi pasti aku akan on laptop dan update blog pasti!! tak kisah la ada orang baca  atau tak janji terluah kehidupan sebagai pelajar IPTA.

huh ahad yang terakhir ni pagi tadi aku pergi rumah sahabat aku hanis kesian dia tak tau nak buat apa aku datang tengok.tengok dia tak tau dia nak buat apa satu pun bersepah kertas aku jugak yang tolong dia yang buat kesian aku seorang yang dia boleh harapkan. lama tak sembang dengan dia tadi sembang best jugak!!

terkejar-kejar balik rumah sebab fireman suruh angkat baju arghhhh punya marah aku dalam fone geramnya aku aapa masalahnya?? malas aku nak tegur dah..tengok-tengok ampaian tu ada orang tolong tarik dahh lagi aku stress dengan hujan lagi kilat lagi rumah tak ada sapa pulak nak tolong.

lepas tu bakal suami  ajak g makan KFC simple-simple ja makan. lepak sekejap sembang.

ok then lepas makan g lake sembang then aku menangis kena marah lagi fireman tanya bila nak send motor aduhhh terkejar-kejar lagi. sebelum tu mother in law call bakal suami suruh masuk kerja ganti orang bebai dia kesian aku tengok mod dia terus berubah lepas ibu dia call. lepas tu ceria la sikit aku usik-usik tapi bila aku nak sport cek kuku dia tak nak kasi huh terus aku merajuk lepas tu aku terus malas balah nngis kat bahu dia huhuhuh malu aku nangis sungguh *tak suka la orang nangis-nangis ni.

dia pujuk ceria balik lepas tu atas motor jadi balik bila aku tegur dia tak nak layan lepas tu terus aku diam aku slow kan motor sampai dia tanya kenapa. aku sedih. dia nak hantar aku balik tapi aku betul-betul nak balik cepat bukan sebab tak suka. aku terus cakap bye.

alamak sedih kalah cita hindustan.

dalam bilik air aku nangis puas-puas sampai selsema.

aku penat.

aku sedih.

aku kecewa.

Tiada ulasan: