Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

11 Januari 2016

Teman istimewa saya telah pergi- Al-FATIHAH

Assalammualaikum,

Pada 10/01/2016 orang yang saya telah menghadap illahi pada jam 3.30pagi. ketika arwah dalam prjalanan pulang ke kampung. Orang yang selalu saya cter dalam blog ni Muhammad Shahril Bin Othman. Saya sayang dia sgt2. tapi walaubagaimana arwah dah pergi tinggalkan saya.

Saya rindukan arwah sangat2 saat ni. allah bagi pada saya dugaan yang sangat hebat. air mata ni menangis bila terkenangkan arwah..

Arwah dah cakap dah jnji nak jdkan sya yang halal nnti tp arwah pergi dulu.

Awak saya tak kuat kenapa awak pergi tinggalkan saya? Saya rindukan awak sayangg


Sampai masuk berita awak..awak saya awak,,sya dh tiada tempat untuk brmanja , untuk merajuk untuk cerita semu masalah saya..

SAYA CINTAKAN AWAK SHAHRIL

MOHON DOAKAN TEMAN ISTIMEWA SAYA DI KALANGAN ORAMG YANG BERIMAN DAN DITEMPATKAN DI SYURGA

Tiada ulasan: