Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

30 Mac 2012

i wish one day i can...


GO SEOUL TOWER PADLOCKS
Alangkah indahnya hidup ini,andai dpt...............
bestnya klau dpt p tempt ny xdpt dinafikn berjuta2 padlock ada dkt situ..cinta sejati kowt? ahaha,,kuncilah cintamu disini *bkn free,byar weh..
insya-allah 9tahun akn dtg padlock aku ada dkt situ..xkira!! nk jugak p tempat ny..tp aku xtahu 9tahun akn dtg aku kunci padlock ny dgn sapa..ehemmm!! nk dgn (S) bleh x?? if dia jodoh aku..aku bwk dia p tempt ny..kahkahakah..stop! jgn gelak dh..aku ja bleh gelak..tp kn aku dpt rasakn mcm ada sesuatu yg ke-3 antara kami..sebenarnya aku xdak spa2 pun tp kn ada org syok dkt aku..apa nk buat ny? dia mntk no aku,aku xbg..last2 dia bg no dia..ok tp!!!!!! klau (S) tahu!!  aku???
x2..klau aku mcj dia,aku rsa brslah dkt (S)..
klau aku xmcj dia,aku rsa brslah plk dkt dia..pening eh..asyik aku rsa brsalah...!! penat lah mcm ny..aku takut bila aku bg tau (S) nnti xnk layan aku mcm skrg..bila aku xbg tau,,nnti dia dpt tau jgk..so?? keputusannya aku kena ckp depan2 dia..klau aku dh ready.. :( esok dh la ada klas kimia..ahhh bosan!!
aku nk p beli barang pun xbleh..best betul smlm (S) dtg lepak depan rmh aku..wahooo..bahagia..dh lama xmnyembang depan2..yg xbest bila ada org kacau daun..hisy,,sibuk..p main jauh2 sikit..mngacau ja org nk date.. bila aku tgh syok mnyembang ada seorg makcik naik moto..tegur!! woiii,,ohh dating ahhh?? aku bg tau mak hg..-kata dkt (S)
bg taulah sikit pun xgoyang..ahaha..-(S)
spa plk lah makcik 2..tba sound org-aku

story lain2..aku baru putus dgn adk agkt aku syafiq..sbb apa 2 biarlah aku yg tau..yg hampa tau aku sja syok2 putus,,yeahhh dpt adk agkt bg form2..gengster..msti satu kpala dgn aku..ahaha..k baii

#  buat (S) depan aku jgn ckp nma perempuan 2 aku xbrminat nk dgr..sorry!

Tiada ulasan: